Your browser does not support JavaScript!


Mi a Ford jövője?

Az elmúlt év során számos információt kaptunk a tervekről, ötletekről és a Ford projektek megvalósításáról. Néhányan a Ford Transitra is vonatkoznak. Megpróbáljuk összegyűjteni ezt az információt egy helyen. Hozd el az övedet, és menj el velünk egy kis utazásra a jövőbe!



Elektromos autók



A Fordok fele 2020-ig hibrid és elektromos autók lesz. 2014-ben a C-max Energi, a Ford Mondeo Hybrid és a Ford Focus Electric három modelljét vezették be a kiválasztott európai forgalmazói hálózatokba. Nem egészen működött, például a Mondeo Hybrid gyártása csak 2014 novemberében kezdődött el. 2020-ra 4,5 milliárd dollárt fog költeni a modellek egy részének villamosítására. Abban az időben a Ford 13 hibrid és elektromos modellt kínál. Az évtized végére az ilyen járművek 40 százalékot fednek le. A gyártó ajánlatait. Az első lépés az összes európai piacra bevezetni az említett Focus Electrict.



Autóalkatrészek a 3D nyomtatóból



A Ford kipróbálja a 3D-s nyomtatást autók és teherautók alkatrészein. A társaság spoilerekkel kezd, ezek az egyszerűsített díszek az autó külső részeihez rögzítve, hogy gyorsabban néznek ki. Jelenleg a cég teszteli a Ford Performance versenyautó részlegének alkatrészeit, de a 3D-s nyomtatott alkatrészeket a tömegpiaci autók és teherautók a jövőben használhatják.
A 3D-s nyomtatás a cég Michigan-i Dearborn-i gyárában történik, a Stratasys cég (Ford: "gyakorlatilag bármilyen forma vagy hosszúságú autóipari alkatrészek nyomtatására képes" nyomtatóval).



Új brit innovációs központ


A Ford az Egyesült Királyságot választotta az intelligensebb közlekedés fejlesztésének helyszínéül, ahol megvonja a Brexit feletti aggodalmakat.
Az autós márka európai intelligens városok kutatóközpontja itt a Here East, a Stratford olimpiai parkjának üzleti központja, amely szintén a BT Sport székhelye, az University College London és az újonnan megnyílt Plexal tech hub.
"A gyorsan növekvő csapatunk a londoni mobilitási innováció középpontjában kulcsfontosságú az új technológiák tanulásának és fejlesztésének felgyorsítása érdekében" - mondta a Ford alelnöke és elnöke Európa, a Közel-Kelet és Afrika számára. A Ford a közelmúltban jelezte, hogy a technológiára összpontosít, a vezető nélküli autóegység vezetője, Jim Hackett, a menedzsment vezérigazgatója megrázta.



Önjáró autók


A Ford már két lábujjhegyet mártott a jövőbe. Tavaly megvásárolta a Chariot-ot, egy San Francisco-i lovagolást segítő szolgáltatást, amely Ford Transit 15 férőhelyes furgonokat használ. Ebben az évben a Ford bejelentette, hogy 1 milliárd dollárt fektet be az Argo AI-be, egy mesterséges intelligencia és robotika felszerelés, amelyet a korábbi Google és Uber mérnökök alapítottak. A Ford első teljesen autonóm járműjével foglalkozik, amelyet a vállalat 2021-ben indít el.
Mark Fields korábbi vezérigazgatója a Ford 2016-ban mutatta be, hogy duplázniuk kell a Ford Silicon Valley munkatársait, és 2016 végéig 150 000 négyzetlábnyira kell bővíteni létesítményeit. Field's ígéretes autonóm járművek tömegközlekedéshez, azaz a SAE 4. szintű automatizálási szabványhoz 2021-ben. A Fields 2014-ben csatlakozott a Fordhoz, kezdete óta elsőbbséget élvez az önjáró autók kutatásával és fejlesztésével. Field ambíciója az, hogy a Ford az autonóm járműveket hozza létre a következő 100 évben.
Röviden, ez a nem kormány nélküli jármű, amely nincs kormánykerékkel vagy peddles és városi környezetben használható. A kínai keresőmotorral foglalkozó cég, a Baidu és a Ford egyaránt 150 millió dolláros beruházást hajtanak végre a Velodyne LiDAR-ben, akik a fényérzékelő és a 3D-s digitális képalkotó technológiák területén dolgoznak. A Velodyne technológia kamerák kombinációját használja. A lézersugaras érzékelő és a fény, amelyek felmérik a környező környezetet, így 360 fokos vizuális leképezést hoznak létre. A gép nélküli járművek drágábbak lesznek, mint a normál autók vagy szállítószalagok.


Tudtad, hogy ... ?

Mae ein erthyglau blog arall: