Your browser does not support JavaScript!


Az Electric Ford Transit már elérhető!

Mindent jelez, hogy a jövő elektromos autók és autonóm járművek közé tartozik. Az új előírások és a nagy autógyártók irányítása arra törekszik, hogy megmutassák, hogy 15-20 év alatt képesek vagyunk megfelelni az elektromos járművek dominanciájának. Ami az elektromos járművek nem olyan sokkoló, az egyedülálló kilátás az "akkumulátor". Milyen gyorsan fog ez megváltozni? Olvass tovább!


Lightning Systems



A Lightning Systems, a hatékonyságot és a kibocsátáscsökkentő megoldásokat fejlesztő flották világszerte bevezetik a zártszenes kibocsátású teljes elektromos rendszert a Ford Transit személyszállító, kisteherautó, furgon és futómű-modellek számára.
A Lightning Systems elindítja a megrendeléseket az új, teljesen villanyáramú felszálló rendszernek a Ford Transit számára.
Az új konverziós ajánlatot először a nagy teherbírású Ford Transits-on (10.360 kilogramm bruttó súly) értékelik, a Ford Motor Company eQVM programján keresztül. Minden szolgáltatást és konverziót a Ford QVM-tanúsítvánnyal rendelkező márkakereskedők és upfitters végzi.
Összességében a konverzió ára az Egyesült Államokban 69 000 és 89 000 dollár közötti, attól függően, hogy az 50 mérföld vagy a 100 mérföldes tartományt választja-e. A szállítmányok jelenleg a jövő év elején kezdődnek. A telepítés csak néhány órát vesz igénybe.
A választott lehetőségek alapján az 50 kW-os gyors töltővel végzett töltés fél óra alatt teljes egészében befejeződhet, és a hasznos teher kapacitása akár 4000 kg lehet.
A Lightning Systems együttműködött a New Eagle-szal a Ford Transit LightningElectric rendszerének kialakításával. Az UQM Technologies biztosítja a készlet hajtómű-komponenseit, köztük a sebességváltót, az elektromos motorokat és az invertert, valamint a szoftver vezérlőket az optimális teljesítmény és hatékonyság érdekében.



Deutsche Post DHL Group



A Deutsche Post DHL Group 2017 júliusában megkezdte a Ford Transit hetedik generációján, a StreetScooter GmbH-n és a Ford-Werke GmbH-n alapuló villamos furgon gyártását. A hivatalos közlemények szerint legalább 2500 Transit elektromos jármű lesz németül 2018-ig, melyeket a Deutsche Post és a DHL előírásoknak megfelelően alakítanak ki.
A StreetScooter GmbH 2015 óta gyárt Aachenben teherautókat. A mai napig a Deutsche Post flottája már közel 3000 egység.
A kis elektromos tápegységek 4,3 köbméteres csomagolásúak, és a lítium-ion (Li-Ion) elemek akár 80 kilométeresek is lehetnek. Milyen lesz a Ford Transit esetében? A több mint 20 köbméteres villamos átvitel és a járműbe épített lítium-ion akkumulátorok száma 80-ról akár 200 km-re terjed ki. Az elektromos hajtás 204 lóerőt és 300 Nm-t termel, de a StreetScooter Work XL maximális sebessége mindössze 85 km / h.
Az StreetScooter Work XL hivatalos rakománya 1 350 kg, ami azt jelenti, hogy a futárszállítás súly nélkül akár 2900 kg-os súlyt is tartalmaz. Magas személyes súlya nagyrészt a nehéz akkumulátorok miatt jelentkezik.


Hibrid Ford Transit Custom PHEV



Az autót az Egyesült Királyságban a Cenex Low Carbon Vehicle 2017 (Cenex) bemutatta. Az automatikus - mint bármelyik másik plug-in hibrid - elektromos motorral, lítium-ion akkumulátorral és belső égésű motorral van felszerelve; A Fordban ez egy 1 literes EcoBoost díj.
A tranzit dugaszoló elemek az autó padlójánál helyezkednek el, nehogy csökkentse a csomagtér méretét. Az akkumulátor kapacitása 50 km tiszta elektromos üzemmódban. Egy további benzin tartály összesen több mint 500 kilométert tesz lehetővé. A Ford jelenleg 20 másolatot készít az autóról. a londoni közlekedési iroda és a rendőrség számára. Az autók 12 hónapos teszteken vesznek részt. A hibrid Ford Transit Custom plug-in tömeggyártása 2019-ben ér véget.



ÉRDEKES MÓDON…

A Ford Transit teljesen elektromos változata, Edison néven, az Egyesült Királyságban gyártották a Smith Electric Vehicles 2009-ben! A jármű hatótávolsága körülbelül 130-160 km volt. A maximális sebesség 80 km / h volt! Ezek összehasonlíthatók azokkal, amelyeket más vállalatok 8 év után kínálnak!


>

Tudtad, hogy ... ?

Mae ein erthyglau blog arall: