Your browser does not support JavaScript!


A TÉL KÖZELEG! FELKÉSZÜLTNEK LENNI!

Nagyon sok járművezető megfeledkezik arról, hogy a téli autót megfelelően rögzíti. Ennek következtében problémákkal szembesülnek, amikor egy autót égetnek el és még belépnek. Ráadásul az utak tele vannak sóval, iszappal, homokkal vagy hóval, ami jelentősen megnöveli a szeretett járművek veszélyét.



Az a tény, hogy a téli járművezető küzd, a gépkocsi tüzelésének problémája. Hol vannak az alapjai? Általában a fő bűnösök az akkumulátor (és a tulajdonos). Kémiai elektromos cellákból áll, amelyek az alacsony hőmérséklet hatására elveszítik villamosenergia-ellátási képességüket. Az akkumulátor csak a kapacitáscsökkenésről szól. Például 0 ° C-on az akkumulátor a kapacitását 25 ° C-ra eső értékének 80% -ára csökkenti. A kritikus esetekben a hatékony akkumulátor kapacitása nulla amperóra lehet. Akkor sem leszünk képesek energiát adni a kabin belső világításának. Ha a hőmérők azt mutatják, hogy -20 ° C alá esik csepp, az akkumulátor kapacitása hasonló a régi típusú laptop akkumulátor kapacitásához. A maximális letölthető áram jelentősen csökken.


A leggyakoribb és leghatékonyabb gyakorlat az, hogy az akkumulátort meleg helyiségbe (vagy egy további fedőlapra) helyezzük. Az akkumulátort akkor töltheti fel egy egyenirányítóval, de ez nem szükséges. Emellett ne felejtse el megnyomni a tengelykapcsolót a tüzelés során, hogy segítse az indítót. Önnek is tudnia kell, hogy a legtöbb gépünk fedélzetén villamos energiát igényel a működéséhez és folyamatosan fogyasztja - a fényszórókról, a törlőlapokról az autó riasztására. Néhány aktív még a kulcs eltávolítása után is, és a szezon előtt cserére szorul. Ne felejtsük el, hogy az autó tüzelésével kapcsolatos problémák jelzik a szakorvos további diagnózisát.



Sok embernek problémái vannak az ajtókilincsek befagyasztásával és az ajtó és a csomagtartó zárak megakadályozásában. Ennek a helyzetnek a megakadályozása bármilyen hidrofób (víztelenítő) szerrel történhet. Azonban ezeket megelőzően kell felhasználni. Ha az ilyen jellegű problémák ismétlődnek - akkor érdemes megfontolni az új részekbe történő befektetést, vagy a jó minőségű pótlókat. A maga részéről még a zárakat is kenje meg, és a tömítéseket glicerinnel vagy vazelinnel kenje meg.


Az igazi csapadék is a fagyasztó ablaktörlő. A nagy eső és a nagy ablaktörlő ősze után szakemberek javasolják az ablaktörlő lapátok cseréjét. Különösen, hogy a következő tél lesz, ami az alacsony hőmérséklet és a hóesés hatással lehet az élettartamra. Télen, az úton van homok és só, amely majd a gépkocsi ablakain fekszik. Károsak mind a törlőkendőre, mind a szélvédőre. Ebben az időszakban fontos tisztítani rendszeresen a szélvédõt és a gumiszalagokat. Megáll a nagy fagy alatt - érdemes felemelni az ablaktörlőket. Mindig győződjön meg róla, hogy a szélvédő ablaktörlő lapátok nem fagynak be a szélvédőre, mielőtt vezetni kezdene, különösen hosszú távon télen. A szélvédőtörlőkkel erősen ragadt fagyos fékek vezetésére való törekvés például meggátolhatja a biztosítékot az áramkörben, és még rosszabb következményekkel járhat.



A legfontosabb azonban a téli mosófolyadék és a fékfolyadék beszerzése! A téli mosófolyadék minden téli járművezető számára nélkülözhetetlen berendezés. Kényelmet nyújt nehéz körülmények között. Győződjön meg róla, hogy a mosófolyadék-tartályban nincs magas fagyási hőmérsékletű folyadék! Hasonló a fékfolyadékra. Mint mindenki tudja - télen a fékvonal meghosszabbodik. Ez a fékbetétek eltörlésével és a teljes fékrendszer elfojtásával jár. Függetlenül attól, hogy ez egy lemez vagy dobrendszer! Győződjön meg arról, hogy a fékfolyadék szintje magas szinten marad! Ezeket az elemeket azonnal megrendelheti, boltunkban!


Tudtad, hogy ... ?

Mae ein erthyglau blog arall: