Your browser does not support JavaScript!


Kérdések és válaszok Transit Center

  • Miért olyan drága a kézbesítés (méretek)

    A kézbesítés néha drágább a kézbesítési oldalon megadottnál, mivel előfordulnak könnyű – nagy csomagok. Példaként szolgálhat egy léc az oszlophoz. A tömegére 0,5 kg jön ki, ugyanakkor a hossza 1,5 méter, ezért a szállító a méretből eredő súlyt veszi fegyelembe.
  • Mennyi a megrendelt alkatrészek kiszállításának időigénye

    A megrendelt alkatrészek kézbesítésének időigénye a választott szállító függvényében változó. Attól függően, hogy a GLS/UPS (3-7 munkanap) vagy Kuehne Nagel/Raben (4-9 munkanap).
  • Hogyan fizethetem ki a megrendelést

    A megtett megrendelés kifizetésére a csomagot kézbesítő Futárnál (utánvételes fizetés), PayPal segítségével (kártyás fizetés) vagy hagyományos banki átutalás útján van lehetőség.
  • Telefonálhatok-e Önöknek / fel tudnak-e hívni

    Sajnos nincsen magyar nyelvű infóvonalunk. Elektronikus posta útján viszont kapcsolatba léphetnek velünk, az erintkezes@transitcenter.hu címen. Munkatársaink részletesen megválaszolják kérdéseiket.
  • Mit tegyünk, ha az adott alkatrész nem illeszkedik

    Ha a megrendelt alkatrész nem illeszkedik az Önök gépkocsijába, kérjük lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálati irodánkkal és töltsék ki a szabályzat 9.1§-a szerinti visszaküldési nyilatkozatot.
  • Hogyan tudok alkatrészeket hozzáadni a már megtett rendeléshez

    Újabb alkatrészek hozzáadása a rendeléshez az ügyfélszolgálati irodával történő kapcsolatfelvétel útján lehetséges, mindaddig, amíg a csomag még nem került kiküldésre.
  • Melyek a kézbesítés költségei

    A kézbesítés részletes költségei Magyarországra történő kézbesítés esetén a: https://www.transitcenter.hu/shipping oldalon találhatók meg.
  • Meg tudod-e nekem adni a telefonszámod

    Sajnos nincsen magyar nyelvű telefonos infóvonalunk. Az ügyfelekkel e-mail útján kommunikálunk az e-mail cím útján.
  • Hol jár a küldeményem

    Minden küldeményt nyomon tudnak követni a kézbesítő, vagyis a GLS, az UPS vagy a Kuehne Nagel/Raben oldalán. A fuvarlevél számát a megrendelés státuszának „Elküldve” státuszra módosulásáról szóló e-mail üzenetben megadják.
  • Átvehetem-e az alkatrészeket személyesen

    Természetesen, minden megrendelt dolgot személyesen is át lehet venni a Transit Center cég székhelyén, Pędzewo-ban (Lengyelország), a 80. sz. főút mellett, Bydgoszcz és Toruń között. Link
  • Hol található a céged

    A Transit Center cég a Kujávia-Pomerániai Vajdaságban található, Pędzewo helységben (Lengyelország), Bydgoszcz és Toruń között. Pędzewo bd. 87-134 Zławieś Wielka.
    Link
  • Miért magasabb a kézbesítés költsége annál, ami a tárgy tömegéből következne

    A kézbesítés teljes költségére nem csak a tárgy tömege van hatással, méretének is jelentősége van. Ha a tárgy túlméretes, nő a kézbesítés költsége.
  • Mikor kapom meg a megrendelt árut

    A küldemény kézbesítésének átlagos ideje a GLS vagy UPS futárcég útján 3-7 munkanapot tesz ki. Ugyanakkor a küldemény a Kuehne Nagel/Raben útján történő kézbesítésének átlagos ideje 4-9 munkanapot tesz ki.
  • Lehetséges-e az átvételkor történő fizetés

    Természetesen, a magyar üzlet esetében fennáll az utánvétellel történő fizetés lehetősége. E célból a megrendelés megtételekor a megfelelő kézbesítési formát (GLS futár) kell kiválasztani.
  • Hogyan juttathatom vissza a terméket

    A megrendelt termék visszajuttatása érdekében kérjük kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal – e-mailen vagy telefonon, valamint kitölteni a szabályzat 9.1 §-ában foglalt visszajuttatási nyilatkozatot. Mindenkinek joga van 14 napon belül indoklás nélkül visszajuttatni a megrendelt terméket.
  • Reklamálhatom-e a terméket

    A megrendelt termékkel kapcsolatban lehetséges a reklamáció. Elegendő kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal, majd kitölteni a szabályzat 10.3 §-ában foglalt reklamációs űrlapot.
  • Mikor kerül kiküldésre a megrendelés

    A megrendelés még ugyanazon a napon kiküldésre kerül, ha 12:00 óráig megtették. Ha a csomag nagy, vagy nagyobb előkészületet igényel, mint pl. a meghajtó tengelyek esetében – a kiküldés ideje egy munkanapig meghosszabbodhat.
  • ogyan tudok belépni

    Az üzletünkbe belépni két módon lehetséges – az első a jobb felső sarokban lévő „Belépés”-re kattintás és a belépési adatok megadása útján történik. A másik mód az adatok megadása úján történik a megrendelés megtételekor, a „fiók létrehozása az internetes üzletben” opció bejelölésével. Lehetőség van a facebook fiók útján történő belépésre is.
  • Elérhető-e a termék

    Ha a termék mellett látható egy narancssárga gomb „Hozzáadás a kosárhoz” felirattal, az azt jelenti, hogy a termék hozzáférhető. A gomb hiánya esetén feliratkozhatunk a várólistára. Mikor a termék újfent hozzáférhetővé válik, e-mail útján értesítést fognak kapni az elérhetőségéről.
  • Törölhetem-e a megrendelést

    o Természetesen minden megrendelést le lehet mondani. Ha törölni kívánják a megrendelésüket, kérjük lépjenek kapcsolatban telefonon vagy e-mailen az ügyfélszolgálatunkkal.
  • Tudtok-e alkatrészeket küldeni Magyarországra

    Természetesen, távértékesítést végzünk Magyarország és más európai országok területére is. Összesen 22 internetes bolttal rendelkezünk egész Európában.
  • Megváltoztathatom-e a megrendelés fizetési módját

    Joguk van megváltoztatni a megrendelés kifizetésének a módját. E célból kérjük lépjenek e-mailen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az erintkezes@transitcenter.hu címen.
  • Megfelelő lesz-e ez az alkatrész az autómhoz

    Részletes információért arra vonatkozóan, hogy az adott alkatrész megfelelő lesz-e az Önök gépkocsijába, kérjük lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Tanácsadóink bizonyosan megadják a szükséges tájékoztatást, és ellenőrzik, hogy az adott alkatrész megfelel-e az Önök járművéhez.