erintkezes@transitcenter.hu
Főoldal
Kosár
Jelentkezz be
Internetes üzlet Ford Transit alkatrészekkel
All
Ford
Fiat
Iveco
Renault
Peugeot
Citroen
Opel
Nissan
Mercedes
Volkswagen
Keress
FORD
Transit MK8 2014 -
Transit MK7 2006 - 2013
Transit MK6 2000 - 2006
Transit MK5 1994 - 2000
Transit MK4 1991 - 1994
Transit MK3 1986 - 1991
Transit MK2 1978 - 1985
Connect MK1
Connect MK2
Custom 2012 -
Courier 2014 -
Fiat
Fiat Ducato 2006
Fiat Ducato 1994-2006
Peugeot
Peugeot Boxer 2006
Peugeot Boxer 1994-2006
Citroen
Citroen Jumper 2006
Citroen Jumper 1994-2006
Renault
Renault Master 2010-2019
Renault Master 1997-2010
Opel
Opel Movano 2010
Opel Movano 1997-2010
Iveco
Iveco Daily 2014
Iveco Daily 2006-2014
Iveco Daily 1996-2006
Nissan
Nissan Interstar
Nissan NV400
Volkswagen
Volkswagen Crafter 2016
Volkswagen Crafter 2006-2016
Mercedes
Mercedes Sprinter 2018
Mercedes Sprinter 2006-2018
Mercedes Sprinter 1995-2006
üzlet
Kérdések és válaszok Transit Center
Kérdések és válaszok Transit Center
Miért olyan drága a kézbesítés (méretek)
A kézbesítés néha drágább a kézbesítési oldalon megadottnál, mivel előfordulnak könnyű – nagy csomagok. Példaként szolgálhat egy léc az oszlophoz. A tömegére
0,5 kg
jön ki, ugyanakkor a hossza
1,5 méter
, ezért a szállító a méretből eredő súlyt veszi fegyelembe.
Mennyi a megrendelt alkatrészek kiszállításának időigénye
A megrendelt alkatrészek kézbesítésének időigénye a választott szállító függvényében változó. Attól függően, hogy a
Lengyel Posta
(7-14 munkanap),
UPS futár
(3-6 munkanap) vagy
DPD futár
– utánvételes csomag (3-6 munkanap) viszi.
Hogyan fizethetem ki a megrendelést
A megtett megrendelés
kifizetésére a
csomagot kézbesítő Futárnál
(utánvételes fizetés),
PayPal segítségével
(kártyás fizetés) vagy
hagyományos banki átutalás útján van lehetőség
.
Telefonálhatok-e Önöknek / fel tudnak-e hívni
Sajnos nincsen magyar nyelvű infóvonalunk. Elektronikus posta útján viszont kapcsolatba léphetnek velünk, az
erintkezes@transitcenter.hu
címen. Munkatársaink részletesen megválaszolják kérdéseiket.
Mit tegyünk, ha az adott alkatrész nem illeszkedik
Ha a megrendelt alkatrész nem illeszkedik az Önök gépkocsijába, kérjük lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálati irodánkkal és töltsék ki a szabályzat
9.1§-a
szerinti visszaküldési
nyilatkozatot
.
Hogyan tudok alkatrészeket hozzáadni a már megtett rendeléshez
Újabb alkatrészek hozzáadása a rendeléshez az ügyfélszolgálati irodával történő kapcsolatfelvétel útján lehetséges, mindaddig, amíg a csomag még nem került kiküldésre.
Melyek a kézbesítés költségei
A kézbesítés részletes költségei Magyarországra történő kézbesítés esetén a:
https://www.transitcenter.hu/shipping
oldalon találhatók meg.
Meg tudod-e nekem adni a telefonszámod
Sajnos nincsen magyar nyelvű telefonos infóvonalunk. Az ügyfelekkel e-mail útján kommunikálunk az
e-mail cím útján.
Hol jár a küldeményem
Minden küldeményt nyomon tudnak követni a kézbesítő, vagyis a DPD, az UPS vagy a Lengyel Posta oldalán. A fuvarlevél számát a megrendelés státuszának
„Elküldve”
státuszra módosulásáról szóló e-mail üzenetben megadják.
Átvehetem-e az alkatrészeket személyesen
Természetesen, minden megrendelt dolgot személyesen is át lehet venni a Transit Center cég székhelyén, Pędzewo-ban (Lengyelország), a 80. sz. főút mellett, Bydgoszcz és Toruń között.
Link
Hol található a céged
A Transit Center cég a Kujávia-Pomerániai Vajdaságban található, Pędzewo helységben (Lengyelország), Bydgoszcz és Toruń között. Pędzewo bd. 87-134 Zławieś Wielka.
Link
Miért magasabb a kézbesítés költsége annál, ami a tárgy tömegéből következne
A kézbesítés teljes költségére nem csak a tárgy tömege van hatással, méretének is jelentősége van. Ha a tárgy túlméretes, nő a kézbesítés költsége.
Mikor kapom meg a megrendelt árut
A küldemény kézbesítésének átlagos ideje a
DPD
vagy
UPS
futárcég útján 3-6 munkanapot tesz ki. Ugyanakkor a küldemény a
Lengyel Posta
útján történő kézbesítésének átlagos ideje 7-14 munkanapot tesz ki.
Lehetséges-e az átvételkor történő fizetés
Természetesen, a magyar üzlet esetében fennáll az utánvétellel történő fizetés lehetősége. E célból a megrendelés megtételekor a megfelelő kézbesítési formát (DPD futár) kell kiválasztani.
Hogyan juttathatom vissza a terméket
A megrendelt termék visszajuttatása érdekében kérjük kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal – e-mailen vagy telefonon, valamint kitölteni a szabályzat
9.1 §-ában
foglalt visszajuttatási nyilatkozatot. Mindenkinek joga van 14 napon belül indoklás nélkül visszajuttatni a megrendelt terméket.
Reklamálhatom-e a terméket
A megrendelt termékkel kapcsolatban lehetséges a reklamáció. Elegendő kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal, majd kitölteni a szabályzat
10.3 §-ában
foglalt reklamációs űrlapot.
Mikor kerül kiküldésre a megrendelés
A megrendelés még ugyanazon a napon kiküldésre kerül, ha
12:00
óráig megtették. Ha a csomag nagy, vagy nagyobb előkészületet igényel, mint pl. a meghajtó tengelyek esetében – a kiküldés ideje egy munkanapig meghosszabbodhat.
ogyan tudok belépni
Az üzletünkbe belépni két módon lehetséges – az első a jobb felső sarokban lévő „
Belépés
”-re kattintás és a belépési adatok megadása útján történik. A másik mód az adatok megadása úján történik a megrendelés megtételekor, a „
fiók létrehozása az internetes üzletben
” opció bejelölésével. Lehetőség van a
facebook
fiók útján történő belépésre is.
Elérhető-e a termék
Ha a termék mellett látható egy narancssárga gomb „
Hozzáadás a kosárhoz
” felirattal, az azt jelenti, hogy a termék hozzáférhető. A gomb hiánya esetén feliratkozhatunk a várólistára. Mikor a termék újfent hozzáférhetővé válik, e-mail útján értesítést fognak kapni az elérhetőségéről.
Törölhetem-e a megrendelést
o Természetesen minden megrendelést le lehet mondani. Ha törölni kívánják a megrendelésüket, kérjük lépjenek kapcsolatban telefonon vagy
e-mailen
az ügyfélszolgálatunkkal.
Tudtok-e alkatrészeket küldeni Magyarországra
Természetesen, távértékesítést végzünk Magyarország és más európai országok területére is. Összesen
22 internetes bolttal rendelkezünk egész Európában
.
Megváltoztathatom-e a megrendelés fizetési módját
Joguk van megváltoztatni a megrendelés kifizetésének a módját. E célból kérjük lépjenek e-mailen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az
erintkezes@transitcenter.hu
címen.
Megfelelő lesz-e ez az alkatrész az autómhoz
Részletes információért arra vonatkozóan, hogy az adott alkatrész megfelelő lesz-e az Önök gépkocsijába, kérjük lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Tanácsadóink bizonyosan megadják a szükséges tájékoztatást, és ellenőrzik, hogy az adott alkatrész megfelel-e az Önök járművéhez.
Gyors keresés
Adj meg kulcsszót
Részletes keresés
Információ
Szállítási költség
Kifizetések
A szolgáltatás használata
Kapcsolati
Kosár
0 tételek
A legjobb eladási
Pedálgumi fék és kuplung Ford Transit 2000-2013
Szelephimba tolórúd Ford Transit 2.5 1984-2000
Rendszámtábla világítás Ford Transit 1986-2013
Külső kilincs tolóajtó jobb Ford Transit 2000-2013
Rögzítő kárpit Ford Transit 1986-2013