Your browser does not support JavaScript!


Renault Trafic I - Műszaki adatok

A Renault Trafic I (1980–2001) egy megbízható és sokoldalú könnyű haszongépjármű volt, amely széleskörű szállítási igények kielégítésére alkalmas. Különféle motorváltozatokkal volt elérhető, beleértve a benzin- és dízelverziókat, valamint többféle karosszériakialakítást. A Trafic I rövid és hosszú tengelytávú változatban is készült, normál vagy magas tetővel. Az elsőkerék-meghajtás volt az alapfelszereltség, de a nagyobb teherbírás érdekében hátsókerék-meghajtás is elérhető volt.

Renault Trafic I - Méretek

A - benzin, B - dízel

Renault Trafic I L1H1

Renault Trafic 1985 Méretek

Renault Trafic I L1H2

Renault Trafic I Méretek

Renault Trafic I L2H2

Renault Trafic 1980 Méretek

Renault Trafic I Alváz

Renault Trafic 1982 Méretek

Motorkínálat

A Renault Trafic I (1980–2001) többféle motorváltozattal volt kapható. Ezek közé tartoztak a benzin- és dízelmotorok, szívó- és turbóváltozatban is. A motorválaszték a következő volt:

  • 1.6L Benzin (1980–1990): 72 LE 5 500 ford./percnél, 115 Nm 3 500 ford./percnél
  • 1.9L Dízel (1980–1994): 55 LE 4 000 ford./percnél, 106 Nm 2 000 ford./percnél
  • 1.9L Turbo Dízel (1989–2001): 80 LE 4 200 ford./percnél, 140 Nm 2 000 ford./percnél
  • 2.0L Benzin (1985–1990): 92 LE 5 500 ford./percnél, 140 Nm 3 500 ford./percnél
  • 2.1L Dízel (1985–1991): 63 LE 4 000 ford./percnél, 118 Nm 2 000 ford./percnél
  • 2.1L Turbo Dízel (1989–2001): 91 LE 4 500 ford./percnél, 160 Nm 2 500 ford./percnél
  • 2.4L Dízel (1985–1991): 71 LE 4 000 ford./percnél, 124 Nm 2 200 ford./percnél

Teherbírás és raktérfogat

A Renault Trafic I többféle karosszériakialakításban és méretben volt elérhető, a modelltől és a motortípustól függően eltérő teherbírással. Az elérhető változatok a következők voltak:

  • L1H1 (Rövid tengelytáv, normál tető): Legfeljebb 800 kg teherbírás
  • L1H2 (Rövid tengelytáv, magas tető): Legfeljebb 1 000 kg teherbírás
  • L2H1 (Hosszú tengelytáv, normál tető): Legfeljebb 1 000 kg teherbírás
  • L2H2 (Hosszú tengelytáv, magas tető): Legfeljebb 1 200 kg teherbírás

Meghajtás és váltóopciók

A Renault Trafic I első- és hátsókerék-meghajtással is elérhető volt, a modelltől és felhasználási céljától függően. A váltókínálat 4- és 5-fokozatú kézi sebességváltókat tartalmazott. Ebben a generációban automata váltó nem volt elérhető.

  • Elsőkerék-meghajtás: Alapfelszereltség a legtöbb L1H1 és L2H1 modellnél
  • Hátsókerék-meghajtás: Elérhető kiválasztott L2H2 modellekhez a nagyobb teherbírás érdekében
  • Váltóopciók: 4 sebességes kézi, 5 sebességes kézi

Belső tér és kényelmi funkciók

A Renault Trafic I a felszereltségi szinttől függően számos kényelmi funkciót kínált a vezető és az utasok számára:

  • Vezetőülés: Állítható, magas háttámlával a kényelmesebb utazás érdekében
  • Utasülések: Többféle elrendezésben voltak elérhetők, akár 9 fő számára is a minibusz változatban
  • Fülketartozékok: A magasabb felszereltségű változatoknál elérhető volt a klíma, a központi zár és a fejlettebb audiorendszer

Biztonsági jellemzők

A Renault Trafic I korai modelljei alapvető biztonsági felszerelésekkel rendelkeztek. A gyártás során azonban további biztonsági funkciókat is bevezettek:

  • Fékrendszer: Első tárcsafékek és hátsó dobfékek
  • Biztonsági övek: Elöl alapfelszereltség, későbbi modellekben fejlettebb övrendszerek
  • Opcionális biztonsági felszereltség: