Your browser does not support JavaScript!


SZABÁLYZAT

§1 KIFEJEZÉS SZÓTÁR

1. Eladó - TRANSIT CENTER Morzyńska-Wicik Monika székhelye Pędzewo 21A, 87-134 Zławieś Wielka. Adószáma: 554-123-18-48, Adóazonosító szám: 091432757.
2. Bolt – az Eladóhoz tartozó internetes szolgáltatás, amely a www.transitcenter.hu, domain alól érhető el, és segítségével a Vevő rendeléseket hozhat létre.
3. Vevő – minden olyan személy, aki rendelést hoz létre a Boltban (Fogyasztó, vagy fogyasztói státusszal nem rendelkező személy).
4. Fogyasztó – a Vevő olyan fizikai személy, aki törvényes (A Bolton keresztül végrehajtott eladási szerződésekkel) közvetlen üzleti, vagy szakmai tevékenységet végez (Lengyel Polgári Törvénykönyv 221. cikk)
5. Felhasználó- olyan személy, aki a Bolthoz tartozó www.transitcenter.hu oldalon található űrlap kitöltésének segítségével regisztrált.
6. Fiók – a Bolt szerverén a Felhasználók számára biztosított terület, amelyen a Felhasználó a Személyes Adatait, és a Felhasználó által végrehajtott rendelések történéseit tárolja.
6. Konto - przestrzeń„ na serwerze Sklepu udostępniona Użytkownikowi, na której Użytkownik zamieszcza swoje Dane Osobowe oraz na którym przechowywana jest historia zamówień dokonanych przez Użytkownika.
7. Személyes Adat –azok a regisztrációs űrlap segítségével összegyűjtött, és a www.transitcenter.hu webcímen elérhető azonosítási célt, vagy fizikai személy azonosítását szolgáló információk, amelyeket a Bolt a rendelés megfelelő végrehajtásához, és más műveletekhez, illetve marketing célokra használhat fel.
8. Személyes Adatok Feldolgozása – Személyes adatok a Bolt igényei szerinti összegyűjtése, feldolgozása, és felhalmozása az 1997. Augusztus 29-én életbe lépő személyes adatokat védő lengyel törvény szerint. (egységes szöveg: Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
9. Szabályzat – ez az adott szabályzat.
10. Áru – A Boltban eladásra kínált ingóságok, különösen új, és használt autóalkatrészek.
11. Megrendelés – a Vevő szándékának nyilatkozata, az áruk Bolton keresztüli távolságra történő eladási szerződés létrejöttére, amely magában foglalja legalább az Áruk számát, és típusát.
12. Hírlevél - elektronikus úton ingyenesen nyújtott szolgáltatás, amelynek keretében a Vásárló elektronikus úton megkaphatja az Áruháztól az Áruházzal kapcsolatos, előzetesen visszaigazolt üzeneteket, beleértve az Áruház ajánlataira, promócióira és új termékeire vonatkozó információkat.

§2 ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1. A Szabályzat meghatározza a Bolt oldalán található Áruk eladási szerződésének feltételeit, és szabályait.
2. A Boltban történő megrendelés létrehozásához szükséges internet elérést biztosító eszközzel, e-mail fiókkal, és WWW. oldal megjelenítésére alkalmas böngészővel rendelkezni.
3. Az eladás Tárgyát, a Megrendelés pillanatában az Oldalon található Áruk képezik.
4. Az Áruk mellett látható Árak lengyel Ft (HUF) értendők, és ÁFÁ-t tartalmaznak. A külföldre szállítandó Áruk árai Euróban (€), vagy angol Fontban (GBP) vannak kifejezve.
5. A Boltban lévő Eladási Ajánlat a Lengyel Köztársaság, és az Európai Unió területén érvényes kivéve, ha az adott Áru leírásából más adódik. Különleges esetekben a megrendeléseket az EU-n kívül egyedi feltételek mellett dolgozzák fel.
6. Az Eladónak joga van az Áruk árváltoztatásához, bevezetéséhez, és kivezetéséhez, illetve engedményeket adhat különböző Árukra, és promóciókat vezethet be, illetve szüntethet meg a Boltban. Ez nem határolja be a Vevő által megszerzett jogokat, azaz nem érinti a Vevő által létrehozott Megrendelést.
7. Tilos a Boltot használó személyeknek (beleértve a Vevőt) illegális tartalmakkal feltölteni azt. (pl. az Áruk értékelésénél)
8. Minden márka logótípust "Ford", "Ford Motor Company" és "Motorcraft" kizárólag információs, és összehasonlító célból használunk.
9. Minden tartalom és grafika elhelyezni ezen a honlapon a megfelelő tulajdonos a Transit Center és szerzői jogvédelem alatt állnak.

§3 §3 ÁRUK MINŐSÉGE

1. A Bolt által árult új alkatrészek folyamatban lévő termelésből származnak, és teljes garanciával rendelkeznek.
2. A Bolt által árult Használt Alkatrészeket importáljuk, és alkalmasak hosszabb használatra. A Használt Alkatrészek állapotai megfelelnek az alkatrész leírásában található tényeknek.
3. A használt alkatrészekről készült fotók a TRANSIT CENTER jogában állnak. Törekszünk arra, hogy a bemutatott képek megfelelő módon szemléltessék az áru kinézetét.

§4 RENDELÉS LÉTREHOZÁSA
1. Az Eladó a Megrendelés létrehozását a következő módokon teszi lehetővé:

a) A Bolton keresztül – interaktív űrlap kitöltésével,
b) telefonon keresztül – kapcsolattartási szám: +48 56 678 02 01,
c) elektronikus postai úton (e-mail) a következő címen: erintkezes@transitcenter.hu.

2. A Bolton keresztüli rendelés létrehozásához a következő szükséges: kiválasztott Árut a Kosárhoz kell adni, majd az oldalon megjelenített információk alapján kell eljárni. A Boltban regisztrált –a szerveren fiókkal rendelkező- Felhasználók, valamint regisztráció, és fiók létrehozása nélkül Megrendelést leadó Ügyfelek is vásárolhatnak.
3. Rendelés létrehozása után a Vevő a következőket kapja:

a) automatikusan generált e-mail üzenetet – amely megerősíti a Megrendelés létrehozását az Eladónál – a Megrendelés minden létező feltételével együtt (például a Bolt internetes szolgáltatásának segítségével létrehozott rendelés esetén),
b) a Megrendelés létrehozásától számított egy munkanapon belül – e-mail üzenet, vagy telefonos értesítés formájában megerősítjük a Megrendelés megvalósításának előkészítését, és az Áruk eladási szerződésének a feltételeit.

4. Abban az esetben, ha a Vevő nem ért egyet a Bolt által elküldött információkkal, amelyek a Szabályzat 4.§ 3. b) pontjában találhatóak, az Eladó elkéri a Vevő telefonos, és email-es elérhetőséget a nem egyetértés tisztázása, és korrekciója végett.
5. A Megrendelés tartalmát módosíthatja a Vevő egészen addig az ideig, amíg az Áru el nem lesz küldve. Ebből a célból szükséges az Eladót telefonon, vagy e-mailben felkeresni.

§5 SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
Az Áru szállítási költségét (csomagküldés költségét) a Vevő fizeti. A szállítást a Lengyel Köztársaság, és más Európai Uniós Tagállamok területén valósítjuk meg. A szállítást futárszolgálat végzi, az érvényben lévő díjszabásnak megfelelően – amely szerves részét képezi a Szabályzatnak (több információ a "szállítás" fülön). A Vevő Megrendelés létrehozásakor, és a szállítási mód kiválasztásával elfogadja az árjegyzékben feltüntetett szállítási költséget. Az EU határain kívül elhelyezett megrendelések eltérő szállítási költséggel rendelkeznek, az egyénileg egyeztetve az érdekelt felekkel.

§6 FIZETÉSI FELTÉTELEK

Az Eladó a következő fizetési módokat teszi lehetővé:

a) Készpénzes fizetés a futárszolgálat alkalmazottjának (átvétellel)
b) PayPal segítségével (beleértve a hitelkártyákat is)
c) Banki átutalással

§7 MEGRENDELÉS VÉGREHAJTÁSA
1. A Vevő általi Megrendelés a Bolton keresztüli végrehajtásának a feltétele az interaktív formula hiteles személyes adatokkal, és kapcsolat felvételi adatokkal való kitöltése (lehetővé teszik az ellenőrzést, és megerősítik a Megrendelés elfogadását). A Megrendelés csak a Megrendelő űrlap hiteles kitöltésével kerülhet elfogadásra. Megrendelés létrehozása megköveteli a Szabályzat elfogadását.
2. Az interaktív űrlap hibás, vagy nem megfelelő kitöltése esetén, az Eladó mindent megtesz azért, hogy felvegye a kapcsolatot a Vevővel, hogy megerősítse a Megrendelés elfogadását a megvalósításhoz. Amennyiben a Megrendelés teljesítése nem elfogadható 3 napon belül, azért mert nem lehetséges a Vevővel való kapcsolat létesítése, az Eladó általi ajánlat a megrendelt Áru hatályában nem kötelező erejű.
3. A Megrendelés megvalósítása során a Vevő e-mail üzenetet kap a Megrendelés állapot változását tartalmazó információval.
4. Megrendelés Megvalósításának az Állapota – A Vevő bármikor ellenőrizheti a Bolt oldalán.
5. A Megrendelés megvalósításának átlagos ideje a szállítással együtt eléri a 4-7 munkanapot. Ez az idő 3-4 nappal meghosszabbodhat, amennyiben Árut kell rendelni a gyártó raktárából. A megrendelés maximális megvalósításának ideje eléri a 30 napot. A különböző megvalósítási idővel rendelkező áruk megrendelése esetén az áruküldés az egész rendelés befejezése után történik, azaz a leghosszabb megadott határidő letelte után. A Vevő az értesítésben, amelyről a Szabályzat 4. § 3. b) pontja rendelkezik, részletes információkat kap az Áru szállítási határidejéről.
6. Az Eladó az Áruk szállítását futárszolgálat közreműködésével valósítja meg.
7. A futárszolgálat által kezelt csomagok napi 9:00-17:00-ig szállítódnak.
8. Az Eladó nem tudja behatárolni, sem garantálni az Áru kézbesítési idejét, ezért a szállítás órájának idejéről való megegyezés céljából fel kell venni a futárszolgálattal a kapcsolatot a szállítás napján, és meg kell adni a csomag számát, amely megtalálható a kapott információk között, amelyről a Szabályzat 7. § 3. pontja rendelkezik (Megrendelés állapotának változásáról).
9. Abban az esetben, amikor a futár nem éri el a Vevőt, információt hagy hátra az áru átadásának sikertelenségéről kísérőlevél formájában.
10. A szállítási próba után egy nappal, az Áru a Vevő által a futárszolgálat helyi képviseletén személyesen átvehető – a futárszolgálat címe, és minden egyéb csomagot érintő információ megtalálható a kísérőlevélen.
11. Amennyiben az Árut nem vették át a futárszolgálat telephelyén, a kísérőlevél átadása utáni második napon a futár megpróbálja újra kiszállítani az árut.
12. Az értékesítési bizonylat átvételi elismervény vagy a Vevő kérésére HÉA-számla, amelyet a Vevő a megrendelés elküldésétől számított 12 órán belül elektronikus úton fogad elektronikus úton az e-mail címre, amelyet az áruházban történő fiók létrehozásakor megadott.
13. Az Eladó fenntartja, hogy néhány termék nem szállítható külföldre, ilyen esetben erről információt találhat az adott Áru leírásában.
14. Abban az esetben, ha a Vevő nem vette fel az átvétellel elküldött csomagot, az Eladó hivatkozhat a Vevőre, hogy teljesítse a határidővel rendelkező adásvételi szerződést, azzal a fennálló veszéllyel, hogy az Eladó a sikertelen befolyása esetén elállhat az adásvételi szerződéstől. A határidő lefolyása és az ügyfél reakciójának hiányában az Eladó nyilatkozatot adhat át a Vevő részére arról, hogy eláll az adásvételi szerződéstől. Ebben az esetben az adásvételi szerződés érvénytelennek minősül, az Eladó kártérítést nyújthat be Vevő általi nem teljesítés jogcímén.

§8 CSOMAG ELLENŐRZÉSE A VEVŐ ÁLTAL
Ajánlott, hogy a futár által átadott Áru csomagolását a Vevő ellenőrizze. A csomagolás sérülése esetén az Eladó ajánlja a futár jelenlétében történő sérülési jegyzőkönyv felvételét, és egyidejűleg tájékozatni kell az Eladó Ügyfélszolgálatát az esetről. Az Áru ellenőrzésének nehézsége esetén, vagy ha a futár elutasítja a sérülési jegyzőkönyv megírását, az Eladó ajánlja, hogy felírja a futárszolgálat alkalmazottjának személyes adatait (vezetéknév, családnév és telefonszám), és közvetlenül adja át ezeket az információkat az Eladó Ügyfélszolgálatának.

§9 SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS (ÁRU "VISSZAKÜLDÉSE")
1. A Fogyasztói státusszal rendelkező Vevők elektronikus igazolás nélkül elállathatnak az Eladótól megvásárolt Áruk szerződésétől az Áru kiadásától számított 14 napon belül, az Áru átvételétől számítva (azaz a Fogyasztó általi Áru átvétel napjától). A határidő betartásához elég egy nyilatkozatot küldeni, még annak lejárta előtt.
2. A következő esetekben nem biztosított a fogyasztók szerződéstől való elállási joga:
A vevő által a megrendelés során, vagy a személyéhez erősen kapcsolódó meghatározott tulajdonságok esetén;
Olyan meghatározások esetén, amelyek karakterének a figyelembevételével azokat nem lehet visszajuttatni, vagy azok a tárgyak, amelyek gyorsan romlandó árunak minősülnek;
3. Elállás esetén a Fogyasztó köteles változatlan állapotban az Árut visszaküldeni, kivéve, ha a változás szükséges volt az általános kezelés határain belül.
4. A Fogyasztó köteles az Árut azonnal visszaküldeni a szerződés elállásától számított 14 napon belül.
5. A szerződéstől elálló Fogyasztó saját költségén küldi vissza az árut az Eladónak; ez a költség nem visszatérítendő.
6. Az Árukért a vásárláskor fizetett Árat a Fogyasztó által viselt csomagküldési költséggel együtt az Eladónak a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül vissza kell küldenie.
7. A fogyasztói státusszal nem rendelkező Vevőknek nincs joga az adásvételi szerződéstől való ellátástól, erről a Szabályzat 9. § 1. pontja rendelkezik. Az ilyen típusú Vevőket érintő szabályokról, és szerződéstől való elállás feltételiről a Polgári Törvénykönyv rendelkezik.
8. A Vevő felelős a dolgok értékének csökkenésért, amely a nem rendeltetésszerű használatból, a dolgok képességeinek, és karakterének tulajdonságaiból fakad, kivéve, ha a vállalkozó nem tájékoztatta a fogyasztót a szerződéstől való elállás feltételiről, amelyek a fogyasztói jog 12, cikk 1. bekezdés 9. pontjában találhatóak.
9. A vállalkozás helyszínén vagy attól nagyobb távolságra létrejött szerződéstől való elállás joga nem jogosítja fel a fogyasztókat többek között a más szerződésekhez való referenciaként:

1) a szolgáltatás nyújtásakor, amennyiben a vállalkozó végrehajtotta a teljes szolgáltatást a fogyasztó beleegyezésével, aki tájékoztatva lett a szolgáltatás megkezdése előtt, és a vállalkozó általi szolgáltatás nyújtása után elveszti a szerződéstől való elállás jogát;
2) amennyiben a szolgáltatás nyújtásának tárgya még egy nem legyártott termék, vagy a szolgáltatás a vevő speciális, vagy individuális igényeit elégíti ki;

§10 REKLAMÁCIÓ
1. Az Eladó felel a Vevő jövőbeli lehetséges Fogyasztóiért a 2014. május 30-án életbe lépett fogyasztói törvényben meghatározott „az Áruk szerződésnek való nem megfelelőssége” titulus szerint. (Hivatalos Közlöny 2014 poz. 827).
2. Reklamációt a „az Áruk adásvételi szerződésnek való nem megfelelősége” megnevezés szerint az Eladó címére (Reklamációs és Intervenciós Osztály) vagy elektronikus posta segítségével a következő email címre kell küldeni: erintkezes@transitcenter.hu

2.1 Az eladó felelőssége az áru szerződésnek való meg nem feleléséért az áru leszállításától számított 2 évig tart.
2.2 Az eladó a panaszra annak kézhezvételétől számított 14 napon belül válaszol.
2.3 Vállalkozók esetében, akik a fogyasztóvédelmi törvény értelmében nem minősülnek fogyasztónak, a szavatossági jogok elvesznek, ha a Vevő, aki vállalkozó, nem az ilyen jellegű áruknál szokásos időben és módon vizsgálta meg az Árut, és az észlelt hibát nem jelezte azonnal az Eladónak, illetve abban az esetben, ha a hiba csak később vált nyilvánvalóvá - ha a hiba felfedezése után nem jelezte azonnal az Eladónak.

3. „Az Áruk adásvételi szerződésnek való nem megfelelőssége” néven benyújtott reklamációk esetén az Eladó ajánlja, hogy a Vevő adja meg elérhetőségi adatait, az Eladóval szembeni reklamáció pontos okát, valamint csatolja az eladási dokumentum fénymásolatát. Ajánljuk a reklamációs űrlap kitöltését. .
4. Az Eladó a Fogyasztónak nem minősülő Vevővel szemben a Polgári Törvénykönyv (Vállalkozó) rendelkezései alapján felel a jótállás körében, míg a Fogyasztónak minősülő Vevővel szemben a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései alapján felel a fogyasztói jótállás körében.
5. A fogyasztóvá nem váló Vevő által benyújtott reklamációt csatolt eladási dokumentum hiányában nem veszünk figyelembe.
6. Az Eladó a reklamációt annak benyújtásától vagy az áru átadásától számított 14 napon belül elismeri, ha a reklamáció elismerése szükséges. Amennyiben az Eladó ezen határidőn belül nem válaszol, a panasz automatikusan elismerésre kerül.
7. A reklamált áru kiszállításának költségeit a Vevő fizeti, aki köteles megszervezni a csomag postai vagy futárszolgálat útján történő szállítását. Ha a reklamáció sikeres, a reklámozott termék szállítási költségét visszatérítjük a Vevőnek.
8. A Vevő dolgai számára igénybe vett szállítási szolgáltatásra az Eladó ÁFÁ-s számlát állít ki.
9. Az Eladó nem felelős az áru helytelen beszereléséért.
10. Az Eladó lehetőséget biztosít a reklamáció távoli elbírálására a beküldött fénykép- vagy videóanyag alapján, anélkül, hogy az árut vissza kellene küldeni a Tranzit Center üzletbe. Minden ilyen esetet az Eladónak vagy a Reklamációs Osztálynak kell megerősítenie.

§11 GARANCIA
1. Az Árukat érintő garancia jogosultságokat a garancia dokumentumban leírt feltételekkel összhangban kell elvégezni.
2. A hibáért „Az Áruk adásvételi szerződésnek való nem megfelelőssége” jogcímen benyújtott reklamációból adódó Vevői Jogosultságokat, vagy a szavatossági keretek jogcímén benyújtott nem fogyasztóvá váló Vevők Jogosultságait, nem zárják ki, nem határolják be, és nem függesztik fel a kezes által nyújtott garanciára – mindezt a garancia dokumentációban előírt szabályok szerint.
3. Az Áruk lejárati ideje megtalálható az Árukon vagy azon a kartondobozon, amelyben az Áruk eladásra kerülnek. Egyébként a minimális eltarthatósági idő 2 évnek tekintendő.

§12 SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME, ADATVÉDELEM
1. A felhasználó kifejezheti engedélyét az Eladó által történő Személyes Adatainak a feldolgozására, ennek a Szabályzatnak a rendelkezései szerint, meghozza a regisztráció vagy Megrendelés közben kitöltött űrlap megfelelő mezejének megjelölésével. A személyes adatok feldolgozásához történő hozzájárulás megadása önkéntes.
2. A Felhasználók Személyes Adatait az Eladó külső hosting cég által biztosított szerveres tárhelyen keresztül dolgozza fel.
3. Az Eladó a Személyes Adatok Adminisztrátora, aki a Felhasználók Személyes Adatait a jogi előírásoknak megfelelően dolgozza fel, különösen az 1997. augusztus 29-én életbe lévő adatvédelmi törvény (Hivatalos Közlöny 2002. év 101. szám 926. poz. változtatásokkal együtt), és a 2002. évi július 18-án életbe lépő elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásról szóló törvény rendelkezései szerint. (Hivatalos Közlöny 114. szám 1204-es poz. módosításokkal együtt).
4. Függetlenül az Ügyfél beleegyezésétől -a személyes adatainak felhasználásáról-, az Adminisztrátor felhasználja a személyes adatokat a közvetlenül a Szerződés tartalmához igazítva azokat, cseréhez, az elektronikus úton történő Megrendelés megfelelő realizációjához, végrehajtásához, a Felhasználóval történő elszámoláshoz, és saját marketing szolgáltatásának a biztosításához.
5. Az Adminisztrátornak joga van a Boltban felfüggeszteni az Ügyfél dolgaira irányuló Megrendelés végrehajtását addig, amíg az Ügyfél újra meg nem erősíti az elküldött dokumentumok által a Személyes Adatainak Felhasználásáról szóló beleegyezést. Például a személyi igazolványának a fénymásolatával. A fénymásolat elküldése önkéntes. Amennyiben a dokumentum fénymásolatát nem küldi el, vagy kétség merül fel, az Adminisztrátor visszautasíthatja a Boltban található ingóságok eladását, és törölheti a Felhasználó fiókját.
6. A Felhasználónak bármikor joga van a feldolgozott Személyes Adatainak a megtekintéséhez úgy, mint joga van azoknak a kijavításához, és kifogásolhatja azokat a rendelkezések meghatározott előírásai szerint, és törölheti is őket.
7. A Felhasználó azonnal köteles a megadott regisztrációs űrlap segítségével Személyes Adatainak a frissítésére, minden egyes Személyes Adatokat érintő változás után.
8. Abban az esetben, ha kétség merülne fel a Felhasználói Fiók regisztrálása közbeni regisztrációs űrlapokon megadott adatok hitelességével, és aktualitásával kapcsolatban (másik felhasználó által benyújtott kérelem hatására is) az Adminisztrátor (a fentebbi megállapításokon kívül) jogosultságot kap a következő tevékenységek végrehajtására:

8.1. Felszólíthatja a Felhasználót a hiteltelen Személyes Adatok törlésére, vagy frissítésére;
8.2. Blokkolhatja a Felhasználó hozzáférését a kiválasztott Megrendeléshez a Boltban;
8.3. Blokkolhatja a Fiókot az ügy tisztázásáig;
8.4. Visszavonhatatlanul törölheti a fiókot.

9. Az Adminisztrátornak joga van a Személyes Adatok elérhetővé tételéhez kizárólag olyan szervezetek számára, amelyekről az érvényes jogi előírások rendelkeznek. Az Adminisztrátor a törvény ellenében nem oszthatja meg a Személyes Adatokat más szervezetekkel, különösen jogosulatlan Személyekkel.
10. Abban az esetben, ha az Adminisztrátor felhasználja a személyes adatokat más célokból is, mint ami a Szolgáltatás nyújtásához feltétlenül szükséges, a Felhasználó jelentheti a Szolgáltatónak, hogy szüntessék meg a személyes adatok felhasználását.
11. A személyes adatok Transit Center általi feldolgozásának célja az online áruházban leadott megrendelés megvalósítása. Az adatokat engedély nélkül nem osztjuk meg külső szervezetekkel.
12. A személyes adatok Transit Center általi feldolgozására és tárolására vonatkozó teljes adatvédelmi szabályzat a következő címen érhető el: https://www.transitcenter.hu/privacy_policy.php.

§13 Shop funkcionalitás

1. A Tranzitközpont weboldalán elérhető termékek bemutatása a rendezési szabályok kiválasztását lehetővé tevő, erre a célra szolgáló funkciók alapján történik.
2. A Transit Center szolgáltatásban használt funkcionalitások lehetővé teszik:
- a termékek pozicionálását és válogatását az alkatrészek minőségi osztálya szerint,
- a termékkeresőbe beírt kifejezéseknek megfelelő termékek pozicionálása és rendezése,
- az adott járműgyártóhoz illeszkedő termékek pozicionálása és rendezése.
3. A ,,javasolt" jelöléssel ellátott terméklisták felső pozícióiban található ajánlott termékek a termékkategóriának való megfelelőség és az alkatrész minősége alapján.
4. Alapértelmezés szerint a legjobb ár-érték arányt kínáló termékeket a Transit Center üzletben "prémium alkatrészként" népszerűsítik és jelölik.
5. Az üzletben található termékek minőség szerint a következőkre vannak felosztva: eredeti alkatrészek, OEM alkatrészek, prémium pótalkatrészek, cserealkatrészek, használt alkatrészek.
6. A termékoldalak valós információkat tartalmaznak az adott termék eladott darabszámáról.

§14 Termékértékelések

1. A Tranzitközpont a DSA (azaz az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2022/2065 rendelete (2022. október 19.) a digitális szolgáltatások egységes piacáról és a 2000/31/EK irányelv módosításáról, más néven digitális szolgáltatásokról szóló törvény) értelmében közvetett szolgáltatásokat nyújt. A Szolgáltatások az Európai Unió területén lévő címzetteknek szólnak, és Nagy-Britannia tartalmazza:
(a) a termékekkel kapcsolatos vélemények hozzáadása
2. Az üzletben bemutatott termékekről szóló vélemények önkéntesek, és olyan valós vásárlóktól származnak, akik megvásárolták a terméket.
3. A vélemények moderálás alá esnek.
4. A termékértékelések nem tehetők közzé, ha az alábbi kritériumok közül legalább egynek megfelelnek: a vélemény témán kívüli; a vélemény reklámot tartalmaz; a véleményt egy versenytárs adta ki, és érdekellentét áll fenn; a vélemény trágár vagy más, általában sértőnek tekintett kifejezést tartalmaz; a vélemény személyes adatokat tartalmaz; a vélemény a szállítási folyamatra vagy más, az Eladó ellenőrzési körén kívül eső kérdésekre vonatkozik.
5. A Tranzitközpont nem azonosítja vagy ellenőrzi az értékelésekben szereplő, korábban jogellenes tartalmakat, különösen nem használ automatizált módszereket az ilyen azonosításra vagy ellenőrzésre.

§15 Felelősségi szabályok

1. A Tranzitközpont blokkolhatja vagy törölheti az Ügyfél fiókját olyan helyzetekben, amikor a biztonsági szabályok megsértése vagy a Szabályzat megsértése történt, mint például: a fiókokat regisztráló botok használata, a Tranzitközpontnak a megrendeléssel kapcsolatos helytelen információk megadása, fizetési kötelezettséggel járó megrendelések leadása anélkül, hogy e kötelezettséget teljesítené.
2. Az Ügyfél értesítést kap a Transit Center üzletben a fiókja törlésére vagy letiltására vonatkozó döntésről.
3. Az ügyfél, aki nem ért egyet a fiókja letiltására vagy törlésére vonatkozó döntéssel, jogosult panaszt tenni a webáruházra vonatkozó e-mail címre.

§16 Hírlevél

1. Az Ügyfél önkéntesen igénybe veheti a Hírlevél szolgáltatást.
2. A Hírlevél szolgáltatás igénybevételéhez szükséges egy olyan eszköz, amely rendelkezik a legújabb verziójú, JavaScriptet és cookie-kat támogató webböngészővel, internet-hozzáféréssel és aktív e-mail fiókkal.
3. A szolgáltatás keretében küldött e-maileket a Vevő által a Hírlevélre való feliratkozáskor megadott e-mail címre küldjük.
4. A Hírlevél keretében küldött üzenetek tartalmazzák a leiratkozás lehetőségéről szóló tájékoztatást, valamint a leiratkozásra mutató linket.
5. A Vásárló bármikor leiratkozhat a Hírlevélről, indoklás és költségek nélkül, a (4) bekezdésben említett lehetőséggel, vagy az Áruház info@transitcenter.uk e-mail címére küldött üzenettel.
6. A Hírlevéllel kapcsolatos panaszokat a Szolgáltatónak kell jelezni a info@transitcenter.uk e-mail címen.

§17 Záró rendelkezések
1. Nem szabályozott kérdésekben jelen, a rendelkezések általánosan alkalmazható a lengyel jog, különösen a rendelet a Polgári Törvénykönyv, a törvény május 30, 2014. A fogyasztók jogait.
2. Rendeletek nem kapcsolja ki és nem korlátozza semmilyen jogot a vevő, aki a fogyasztó, aki jogosult alatt kötelező a törvény rendelkezéseit. Konfliktus esetén a rendeletek rendelkezéseit és a kötelező rendelkezések a törvény megadása fogyasztók jogait, előnyben részesítjük azokat a rendelkezéseket.
3. Rendeletek állnak az összes vevők elektronikus változata a boltban a "Feltételek").
4. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a szabályok. Módosítása az eljárási szabályzat lép hatályba által meghatározott időpontban az eladó, nem kevesebb, mint 7 nap megjelenése óta a Store módosított előírásoknak. Által leadott rendelések vevők előtt hatálybalépése Szabályzat módosítására kerülnek végrehajtásra szerint a jelenlegi jogszabályi rendelkezésekkel. Ha módosítani szeretné a tagok tájékoztatják az e-mail címét.
5. Commodity adásvételi szerződés révén Store kötött lengyel jog. A felhasználó így megrendelések és Általános Szerződési Feltételek elfogadása hozzájárul ahhoz, hogy a választás a lengyel jog alkalmazandó az adásvételi szerződést az áruházban.
6. Az Üzlet és a Fogyasztó között az Adásvételi szerződésekből eredő vitás kérdéseket első körben tárgyalásos úton, a vita békés rendezésének szándékával, a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvény figyelembevételével kell rendezni. Ha azonban ez nem lenne lehetséges, vagy bármelyik fél számára nem lenne kielégítő, a vitás kérdéseket az illetékes közös bíróság rendezi.
7. A Fogyasztónak minősülő Ügyfélnek joga van a vitarendezés peren kívüli eszközeinek igénybevételére is, különösen azáltal, hogy a panaszeljárás lezárását követően közvetítői eljárás iránti kérelmet vagy az ügy választottbíróság általi elbírálására irányuló kérelmet nyújt be.
8. A rendeletek értelmében fogyasztónak minősülő Ügyfél a vita békés úton történő rendezése érdekében panaszt nyújthat be az ODR (online vitarendezés) online platformon keresztül, amely a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE